י״ג סיון התשפ״ו

פשט אחר ב'אין כח חסר פועל'

מימון בן יוחאי

בתגובה להערה:

כח חסר פועל

חיים א.

מה הפשט שאין כח חסר פועל למעלה? הרי ודאי שאין שם את המציאות הגשמית כמו שהיא אצלנו?